Hoi Rob en Marieke,
Ik was nieuwsgierig waar binnenkort de muziek van "onze Gerard"gaat klinken!
Nou dat gaat zeker goed komen!
Wie weet komen wij nog eens mee zingen bij het kampvuur...voorlopig luisteren wij naar dezelfde cd,(die jij"Rob" van marieke kreeg die avond)en die gerard aan onze zoon gegeven heeft.
Het was weer een mooie voorstelling in Bergeijk.
Leuk jullie ontmoet te hebben.vele Brabantse groetjes, Bernadette & Ge
Contact
8 route de St.Clรฉment, Lieu dit Fontenay, Gรฉfosse- Fontenay.
Direct boeken
Volg ons op
Recenties
Wij verwelkomen u graag op onze kleine camping met Nederlandse eigenaars in Normandiรซ (tussen de landingsstranden)

