2 juli 2014,
Rob en Marieke,
Tussen Donzel en Menzel
Tussen de Loo en de Rekt
Ligt een mooi stukske Brabant
Wat me altijd weer trekt
Dit liedje gaat over Nisseroi, (Nistelrode) gezongen door Ad de Laat
Maar bij jullie ligt een mooi stukske Normandiรซ
Zeer indrukwekkend is alles wat te maken heeft met D-Day.
En natuurlijk een geweldige gastheer en gastvrouw,
Samen gegeten en wat gedronken, hartstikke gezellig.
De voetbalwedstrijd Nederland โ Mexico samen gekeken
Na twee en halve week in ons tentje
Hebben we nog een enkele dagen genoten in een gite,
Het was een heerlijke afsluiting van onze vakantie
We hebben genoten
Groeten
Jos en Andrรฉa van Erp
Contact
8 route de St.Clรฉment, Lieu dit Fontenay, Gรฉfosse- Fontenay.
Direct boeken
Volg ons op
Recenties
Wij verwelkomen u graag op onze kleine camping met Nederlandse eigenaars in Normandiรซ (tussen de landingsstranden)

