Hallo Rob, Marieke, Jelle, Menno en jullie ouders.
Hartelijk dank voor de mooie vakantie! We hebben genoten van alles wat jullie camping te bieden heeft. Schone wc's en badkamer, een grote plaats voor je tent met veel privacy omdat de camping niet stampvol is. Heerlijk eten, drinken en vooral heel veel gezelligheid. Bedankt! Het is een echte aanrader.
Groetjes,
Tom en Ilona
Contact
8 route de St.Clรฉment, Lieu dit Fontenay, Gรฉfosse- Fontenay.
Direct boeken
Volg ons op
Recenties
Wij verwelkomen u graag op onze kleine camping met Nederlandse eigenaars in Normandiรซ (tussen de landingsstranden)

